All black sporty chic

november 11, 2013

Top: H&M, Pants: New Yorker, Jacket: Adidas, Heels: Zara

Those who are following me for a while now or know me personally, knows that I'm quite a colorful person and by that I mean my dressing in the first place. I love colorblock, mixing colors and prints. I am not the type who wears too much black, especially not all black outfits, I rather wear it as a complementary color. I only wear all black in extraordinary situations, this might sound a bit silly, but I was a bit afraid, that it's gonna feel too dark, gloomy and depressing. Although on other people I always liked it, because it's so chic and elegant. Hardly, but I left the colors for an all black outfit. I chose a satin harem pants with a see-through lace top and because the pants have a little sporty vibe I matched it with a bomber jacket, so it looks like a satin sport suit. For accessorize I used satin high heels, big gold earrings and a thin gold necklace, to enhance the glamour. One of my motivations to do this post was the amazing giveaway by COTTDS and Canon. I have to say I like the result pretty much, it doesn't feel depressing at all, rather more confidential, that's why I think I'm gonna leave the colors for a couple of outfits too. The quote is from Dita von Teese on what she's learned being a burlesque star.

Azok akik ismernek, vagy már egy ideje követik a blogomat, tudják, hogy elég színes egyéniség vagyok és most első sorban az öltözködésemre gondolok. Imádom a colorblockot, keverni a színeket és mintákat. Nem az a típus vagyok, aki túl sok fekete ruhát hord, főleg nem fektét feketével, inkább mint kiegészítő szín szoktam hordani. Feketét feketével csak kivételes esetekben szoktam hordani, lehet ez bután fog hangzani, de valamilyen szinten féltem tőle, hogy túl sötét és komor lesz és talán nyomasztani fog ha csak fekete lesz rajtam. Ám másokon mindig is tetszett, mert annyira sikkes és elegáns. Így hát, ha nehezen is, de egy kis időre elhagytam a színeket, egy csak fekete összeállításért, na jó, azért a vörös rúzst tényleg nem tudtam elhagyni. Egy szatén háremnadrágot és csipke topot választottam és mivel a nadrágnak van egy sportos hatása, ezért egy sportos dzsekit adtam még a szetthez, amivel úgy néz ki, mint egy szatén sport együttes. Kiegészítőknek szatén magassarkút, nagy arany fülbevalót és egy vékony, monogrammos arany nyakláncot használtam, a glamour hatás növeléséért. Végül a szettet abszolút nem érzem nyomasztóan sötétnek vagy komornak, sőt inkább magabiztosságot ad, nagyon jó érzés, ezért ezután máskor is majd talán elhagyom a színeket egy-egy szett erejéig. Az idézet Dita von Teese-től van, arról, hogy mit tanult a burlesque világában.










Follow on Bloglovin

You Might Also Like

25 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest