Come and get you some candy

december 13, 2013

(Photographed by Eszter Makai and edited by me)

Happy Friday the 13th! Some people are afraid form this day, because of bad luck, yet others are feeling lucky because of it and I am just not superstitious anymore. On the other hand today is mystic because it's Lucy-s day too. In the past years I did this Lucy day prediction, that you write boy names on 13 piece of paper and put it in a bowl or some little bag, you pull out a piece of paper daily until Christmas eve and burn it without looking at what is on the paper, on the 24th, when there is only one paper left, it'll tell you the name of your future lover. I know it's silly and I didn't believe it, but it was funny. 
I wanted to share this photo with you for a while, Eszter took it of me and I really like it, because it shows how much I like sweets. I'm gonna spend the weekend with studying for my exam on Tuesday, but I wish you a lovely weekend! Xoxo

Boldog péntek 13-át! Néhány ember fél ettől a naptól a balszerencse miatt, mások pedig pont ez miatt gondolják szerencsés napnak, én meg egyszerűen már csak nem vagyok babonás. Emellett a mai nap Luca nap miatt is misztikusnak számít. Régebben többször csináltam egy Luca-napi jóslást, hogy 13 cetlire felírok egy-egy fiú nevet, amiket belerakok egy kis tálba vagy tárolóba és karácsonyig mindennap kihúzok egy cetlit és elégetem anélkül, hogy megnézném mit ír, majd 24-én megnézem, hogy melyik cetli maradt egyedül és az lesz majd a szerelmem neve. Tudom, butaság és persze nem is hittem benne, de viccesnek találtam. Ezt olyan változatban is ismerem, hogy a cetliket gombócokba kell rejteni és mikor megfőzöd, az lesz az igazi, amelyik először feljön. 
Ezt a képet még korábban csináltuk a barátnőmmel, Esztivel. Nekem nagyon tetszik, mert eléggé édesszájú vagyok és ez jól tükrözi. Én a hétvégét sajnos tanulással fogom tölteni, mert kedden vizsgázom, de nektek legyen szép hétvégétek! Puszi



(sources: Victorias Secret Pink, Tumblr)

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

5 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest