Dressed for success

december 18, 2013

Shirt: King Street Fashionista, Sweater: Pepe Jeans, Jeans: Zara,
Boots: Humanic, Earrings & Bracelet: Tenerife Pearls, Watch: Marc Jacobs

This is my after exam look, sleeves rolled up, suit pants changed to jeans, heels to comfy boots and even my formal bun got into a messy bun. Thank you for your support and wishing me luck for my exams. Luckily and for the result of hard learning my exams went really well and I only have one left in January. Filled with triumph I went to buy the missing christmas presents, but sadly I didn't have much luck with that and only got tickets for the pre-New Year's Eve concert. I would be really grateful if you would share a few christmas present ideas with me! Now I'm gonna start to cook some Christmas cookies, have a wonderful day for you too!

Ez a vizsga utáni öltözetem, miután már a szövet nadrágot farmerre, a magassarkút pedig kényelmes csizmára cseréltem és még az elegáns konytom is kusza lett. Köszönöm, hogy olyan sokan kívántatok szerencsét a vizsgáimhoz. Szerencsére a sok tanulás eredményeként nagyon jók lettek a vizsgáim és már csak egy van vissza, januárban. Diadalittasan elindultam karácsonyi ajándékokat venni, de sajnos ott már nem arattam akkora sikert, befuccsoltak az ötleteim és csak az előszilveszteri koncertjegyeket vettem meg. Nagyon hálás lennék, ha tudnátok adni néhány karácsonyi ajándék ötletet! Most megyek karácsonyi sütit sütni, legyen nektek is szép napotok!




Follow on Bloglovin

You Might Also Like

5 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest