Champagne and Chocolate

április 27, 2014

In the first set I used a creme colored maxi skirt with lace upper layer and a white shirt with black and brown details. For the accessories I chose black high heels, brown box clutch and elegant jewelry.

Az első szettben egy krém színű hosszú szoknyát, csipke felsőréteggel és egy fehér inget, fekete és arany díszítéssel használtam. Kiegészítőknek fekete magassarkút, barna doboz clutchot és elegáns élszereket választottam. 

In this set I used the creme and pastel pink color combination, with a creme colored cut-out bodycon dress, an embellished pink clutch, pink and gold sandals and a statement necklace. 

Ebben a szettben a krémszín és a pasztel rózsaszín kombinációját használtam, egy krémszínű kivágott testhezálló ruhával, díszített rózsaszín clutch-val, rózsaszín és arany szandállal és nagy köves nyaklánccal.

In the thrid set I used the creme and pink colorcombination again, but in a more casual and romantic way. I matched a ruffled tulle skirt with an embellished silk tank top. The flowers on the top, the sandal and the bag are pink. 

A harmadik szettben is a krémszín és a rózsaszín kombinációját haszbáltam, de sokkal mindennapibb és romantikusabb változatban. Egy fodros tüllszoknyát és egy díszített ujjatlan topot párosítottam össze. A rózsaszín a virágokban a topon, a szandálon és a táskán látható.

This set also has a romantic style with the silk blouse and dotted skirt. I also added high heels with lace and pearls embellishments, a birdcage necklace, floral earrings and a little purse. I only used light brown ans black pieces, it gives the outfit an antic vibe. 

Ennek a szettnek is romantikus stílusa van, az áttetsző blúztól és a pöttyös szoknyától. Valamint adtam még hozzá egy csipkével és gyönggyel díszített magassarkút, madárkalitkás nyakláncot, virágos fülbevalót és egy kis pénztárcát. Csak világos barnát és feketét használtam, amitől egy kicsit antik hatása lett az összeállításnak.

In this outfit the main piece is the bodycon dress in black, creme and white colors. I accessorized it with a statement necklace, black peep-toe heels, studded brown backpack and charm bracelets. 

Ebben a szettben a fő darab egy testhezálló ruha, fekete, fehér és krém színekben. Kiegészítésnek statement nyakláncot, fekete lakkcipőt szegecses hátitáskát és arany karkötőket használtam.

In the last set I also used only black and light brown, in a more elegant way, but still with a classic, antic vibe. I used a light brown trench coat, a black lace brustier and black floral printed brown pencil skirt. I accessorized iz with silk high heels, black leather bag and gold bangles.

Az utolsó szettben ismét csak világosbarnát és feketét használtam, de egy sokkal elegánsabb változatban, mégis klasszikus és antik hatással. Egy világosbarna vászonkabátot, fekete, csipkemídert és fekete virágmintás barna ceruzaszoknyát választottam. Kiegészítőknek pedig selyem magassarkút, fekete táskát és arany karkötőket használtam.

You Might Also Like

5 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest