Make a Statement

március 10, 2015

When would the time be more suitable to talk about rings, than after the engagement season!? I can't believe, that I got to the age where my acquaintances engage each other in a row. But let's just stick to the topic and talk about rings. I would like to talk about those breath-taking and heads turning statement rings, which we all dream about. The only "problem" with them is that, many people think they can be worn only for special occasions and with evening dresses. In this post I would like to show you how to wear these beautiful rings with elegant dresses or in the weekdays with more casual sets.

Mikor is lenne alkalmasabb beszélni a gyűrűkről, mint eljegyzési szezon után!? El sem hiszem, hogy már így "megöregedtem", hogy az én ismerőseim is sorra jegyzik el egymást. De maradjunk a témánál és koncentráljunk csak a gyűrűkre. Azon belül is, a nem mindenapi darabokról szeretnék beszélni, azokról, amiket ha meglátsz elakad a lélegzeted, mindenki szemét odavonzzák. Ezzel a típussal az a "gond", hogy sokan úgy gondolják, csak különleges esetekben/eseményekre és alkalmi ruhákhoz illenek. Ebben a bejegyzésben szeretném megmutatni nektek, hogyan viselhettek ilyen gyönyörű, alkalmi gyűrűket elegáns ruhákhoz vagy akár hétköznapokon is és hogyan tudjátok vele feldobni az egyszerűbb szetteket.  
Dress: Balmain, Shoes: Giuseppe Zanotti, Clutch: Guess, Ring: Invaluable

The first set is a bit more elegant. I could have add anything to this embellished minidress, it would make a statement from itself. I decided to double the effect and the few accessories, which I added are statement pieces as well. You know the rule if the dress is emphatic, wear less accessories, but no one said they can't be emphatic too. I chose blue, metallic mules, a multilined ring with back crystals and a black clutch. The outfit is edgy and sexy, without showing many skin or being too much.

Az első szett egy alkalmi összeállítás. Ehhez a díszített miniruhához bármit adhattam volna, fekete, fehér vagy akár színes kiegészítőket, az összeállítás mindenképpen kitűnik a tömegből. Én úgy döntöttem, ha már lúd legyen kövér és az a kevés kiegészítő is feltűnő lett. Tudott, hogy egy magában is hangsúlyos ruhához kevés kiegészítőt használjunk, de azt nem szabja határ, hogy ezek mennyire lehetnek hangsúlyosak. Egy kék, metálfényű magassarkút, többsoros fekete kövekkel díszített gyűrűt, valamint egyszerű fekete clutchot választottam. Az összhatás merész és szexi, anélkül, hogy túl sokat mutatna és túl kaotikus lenne.
Top: Alexander McQueen (similar in H&M), Blazer: Topshop, 
Bag: Michael Kors, Heels: similar in Aldo, Ring: Invaluable

The second outfit is for those worker girls, who has strict dress code at their job, but still want to show their personality. To a black and white suit looks a statement ring perfect, it can refer to your style even when you're wearing the "uniform".

A második szettet azon dolgozó nők figyelmébe ajánlom, akiket szigorú munkahelyi dress code köt, de mégis szeretnék megmutatni az egyéniségüket. Egy fekete-fehér kosztümhöz tökéletesen mutat egy feltűnő, elegáns gyűrű, ami az "egyenruha" mellett is utal a viselő stílusára. 
Blazer: Alice & Olivia, Shirt: Marc by Marc Jacobs, Jeans: 7 for All Mankind, Ring: Invaluable

The next outfit is a street chic look and if we switch the jeans to trousers, we'll have an elegant look. I love mixing prints, like I did here with the red and black, but watch out for the harmony of the colours.  To the printed tops I added jeans, black mules, the new it-bag, the bucket bag, and the snake formed ring. The ring completes the look great. This outfit is perfect for prettier weekdays, dates or lazy workdays. 

A következő egy csinos összeállítás, melynél, ha a farmert fekete szövetnadrágra cseréljük, akkor rögtön elegánssá válunk. Szeretem keverni a mintákat, ahogy itt a pirossal és a feketével játszottam, de ilyenkor mindig figyelni kell a színek egyensúlyára. A nagyon mintás felsőkhöz farmert, fekete magassarkút, a legújabb kedvencemet, a zsák táskát és egy kisebb-nagyobb kövekből kirakott kígyót formáló gyűrűt választottam. A gyűrű tökéletesen kiegészíti a szett többi részét. A szett alkalmas a csinosabb hétköznapokra, randikra vagy lazább helyeken munkába is.
Tee: Mango, Flats: Forever 21, Bag: Chanel, Sunnies: Chloé, Ring: Invaluable

This romantic set is one of my favorites in this post, because it's so easy, yet so great. The blush maxi skirt and bag with the black tee and flats look chic, but I added a green ring as a final touch and made it complete and complex. The blush and this shade of green are a great match. You don't have to match every colour in the set, I love it when you add a different item to you clothing and it just pops out from the picture.

Ez a romantikus szett az egyik kedvencem az itt láthatóak közül, mert annyira egyszerű, mégis nagyszerű. A pasztel rózsaszín maxiszoknyához  és kistáskához fekete pólót és lapostalpút adtam és végső simításnak egy zöld, nagy köves gyűrűt. A pasztel rózsaszín és a gyűrű halvány zöldje nagyon jól mutatnak egymás mellett. Nem kell minden színt párosítani, amikor ruhát és kiegészítőt választunk, szeretem amikor a szettbe beillesztek egy eltérő színű darabot és bármennyire is kicsi, rögtön kivirít és komplexebbé teszi az öltözéket.
Coat: Anthology, Top: River Island, Shoes: Keds, Bag: Chanel, Ring: Invaluable

I matched a classy summer combo the crop top and miniskirt, with an A-lined coat, Keds and a classic Chanel bag. I mixed the prints here too, but only used two colors. The yellow stoned ring fits perfectly in the set, although it might be strange to wear such an elegant ring to sneakers, but I love pairing contrasts. The set is chic and playful, it can be worn almost to every occasions, if we're having the right shoes on.

A nyár egyik kedvenc kombinációját, a rövid topot és a miniszoknyát, ebben a szettben egy nagy kabáttal, lapos vászoncipővel és a klasszikus Chanel táskával párosítottam. Itt is kevertem a mintákat, de csak két színt használtam. A sárga, nagy köves gyűrű tökéletesen beleillik a szett harmóniájába. Igaz, szokatlan lehet egy ilyen alkalmi gyűrű sportcipővel, de a kontrasztos párosítás nagyon jól mutat. A szett csinos és játékos egyben, szinte bármilyen alkalomra választható, ha a cipőt kicseréljük. 
Coat: Topshop, Tee: H&M, Bra: Calvin Klein, Sandals: Brian Atwood, 
Bag: Chanel, Ring: Invaluable
My other favorite one in this post is this set. I love to wear basics together, like this ripped jeans, white tee, oversized coat and a classic bag. I added a black lace bra and laced sandals to the basics to spice them a little up. I think statement pieces look the best next to simple items, that's why I added this interesting shaped, big silver ring to the look. 

A másik nagy kedvencem ez az összeállítás. Szeretem az alapdarabokat párosítani egymással, mint például ebben az esetben a lyukas farmert, fehér pólót, túlméretezett kabátot és egy klasszikus táskát. Hozzájuk egy csipke melltartót és magassarkú szandált választottam, hogy egy kicsit feldobjam az összképet. Úgy gondolom, hogy a legegyszerűbb dolgok mellett mutatnak legjobban az extrém kiegészítők, mint ez a nagy ezüst gyűrű. Egyszerűen gyönyörű ez a darab és a szettben meghatározó szerepet tölt be. 
Jacket: J. Crew, Crop top: H&M, Skirt:MSGM, Bag: Givenchy, Shoes: Converse, Ring: Invaluable
Besides the big, statement rings, I love the delicate ones too, like this one with the Love sign. In this set I matched a grey crop top with high-waisted, printed midi skirt and vintage denim jacket. I added a backpack and sneakers to make the look more complex and cool. The outfit is easy chic.

A nagy, feltűnő darabok mellett szeretem a vékony gyűrűket is, amiket rétegezni lehet egymással. Ez a love feliratos darab is ilyen. A szettben egy szürke rövid topot és egy magasderekú, mintás midi szoknyát párosítottam egymással. Hozzájuk farmer dzsekit, szürke sálat, valamint hogy még komplexebb és lazább legyen az összeállítás hátizsákot és dorkót adtam. A szett lazán sikkes. 
Dress: Choies, Clutch: Anya Hindmarch, Heels: Nasty Gal, Ring: Invaluable
Since we were talking about engagement season, I made a set, that would be perfect for an engagement party. I chose an A-lined, sleeveless dress with nude sandals and a "Yes" printed clutch. The ring is the classic, sophisticated engagement ring. I have a ring just like this and I wear it pairing with thin gold rings, like here.

Ha már eljegyzési szezonról beszéltünk, készítettem egy összeállítást, ami tökéletes lehet egy eljegyzési partira is. A fehér A-vonalú ruhához testszínű szandált és egy "Igen" feliratú kistáskát párosítottam. A gyűrű, az a klasszikus, visszafogott eljegyzési gyűrű, nekem is van egy ilyenem, de nem eljegyzési gyűrű (az anyukámtól kaptam). Én vékony arany gyűrűkkel szoktam rétegezve hordani, mint itt.
...

I hope I inspired you to wear your statement rings more often and more bravely. I found all of the rings on invaluable.com here , I made all of the sets on polyvore and the first photo is from this post.

Remélem, hogy sikerült inspirálnom Titeket arra, hogy bátrabban hordattok nagy és meghatározó gyűrűket akár a hétköznapokon is. Az összes gyűrűt az invaluable.com-on találtam itt, a szetteket mind én készítettem a polyvore.com-on, az első kép pedig ebből a bejegyzésből van.

You Might Also Like

6 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest