Sziget Festival '15

augusztus 21, 2015

Even though I'm a big festival-lover, this was my first time at the Sziget festival and I loved it so much. I was with "Sziget-veterans", so I pretty much knew what to expect, but I was surprised anyway. It was so great, in both meaning. I was amazed by how big the field of the festival is and still it was super crowded. Speaking of the crowd, it was one of the biggest positivity for me, it is fairly called the "Island of freedom", because the people are so free-minded. They don't care about what you do or wear, they just want to have fun with their friends and that is what a festival should really be about, and not about shallow snobs looking down on everyone, but here everyone was so friendly, constantly photobombing and being nice even when waiting in the line for such a long time. At this festival everyone can find their favourite music at one of the stages from many, because a lot of concerts are on the same time. On that day my absolute favourite was obviously Avicii. I've been on many of his gigs and he never makes us disappointed, as always I was dancing and singing from the first minute of it to the last. There were many interesting programs besides the concerts, which made me sorry for not going there earlier to try out so much more. Well, it looks like I have to go back next year!
Probably because this was my first time, my outfit got a little bit "Sound festival-ish" according to others, but except the public transport my look wasn't striking then the usual. Because of the heat, the denim short and airy pieces were obvious choice. I wore a high-waisted short with ruffled crop top and floral kimono. I accessorised with a golden tattoo and colourful bracelets, that glow under the neon lights. 
Luckily the festival season is still not over and I'm just about to continue this weekend! Enjoy the weekend and the rest of the summer! Xoxo

Nagy fesztivál-rajongó létemre ez volt az első Szigetem és egyszerűen imádtam. Valamilyen szinten tudtam, hogy mire számítsak, mert igazi "Sziget-veteránokkal" mentem, de még így is meglepődtem. Hatalmas, mindkét értelemben véve. Csak ámultam, hogy milyen nagy a fesztivál területe és annak ellenére is mekkora tömeg van. És ha már a tömegnél tartunk, az egyik legnagyobb pozitívum számomra az emberek voltak. Joggal viseli a "Szabadság szigete" címet, hiszen mindenki annyira felszabadult, nem érdekli őket, hogy ki mit csinál vagy visel, csak azzal törődnek, hogy jót bulizzanak a barátaikkal és pont erről kell szólnia egy fesztiválnak, nem pedig a felszínes magamutogatásról és mások lenézéséről. Itt olyan barátságos volt mindenki, gondolok itt a folyamatos photobombing-ra vagy a sorban állás közbeni spanolásra. Itt mindenki megtalálja valamelyik színpadon a hozzá közel álló zenét, mert olyan sok koncert megy egyszerre. Az abszolút kedvencem aznap egyértelműen Avicii volt. Már sok buliján voltam és sosem okozott csalódást, most is, mint mindig, az első perctől az utolsóig végigtomboltam. Rengeteg izgalmas program van a koncertek mellett is, ami miatt sajnáltam, hogy nem voltunk kint korábban és próbáltunk ki több érdekességet. Hát, úgy tűnik vissza kell majd mennem jövőre is!
Valószínűleg abból kifolyólag, hogy most voltam először, mások szerint egy kicsit "Soundos-ra sikeredett az outfitem", de szerencsére csak a tömegközlekedésen voltam az átlagnál feltűnőbb. A hatalmas hőség miatt egyértelmű volt a farmersort és a lenge darabok, ezért a magasderekú nadrághoz egy fodros crop topot és virágos kimonot választottam. Kiegészítésnek tettem fel egy aranytetkót és néhány színes karkötőt, amik még a neonfényben is világítottak. 
Szerencsémre még nincs vége a fesztivál-szezonnak, így a hétvégén folytatom tovább! Élvezzétek ki a hosszú hétvégét és a nyár hátralévő részét! Sok puszi 

#blondesonly #blondeshavemorefun #girlpower
#photobomb
High waisted shorts / Magasderekú rövidnadrág - Hollister
Ruffle crop top / Fodros crop top - Bershka
Kimono - King Street Fashionista
Sneakers / Sportcipő - Adidas

You Might Also Like

1 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest