My Happy Place

október 18, 2015

I'm really happy to tell you, that my first article for InStyle Hungary as the Style Ambassador of Pécs is now online. 
You can see it here, but I'm sorry, it's only in hungarian. In the first post I wrote about what my city, Pécs means to me, why I love it and I showed some places from where it looks the most beautiful. Lucky me, one of those places is my own rooftop. This is my happy place, it gives me inspiration and chills. I love it in the daylight, when you can see every specialty of the city, in the sundown, when the sky has million colors and in the dark night as well, when all you can see are pretty lights.
My outfit is a real comfy and cool look. In the last years the #mycalvins pieces got supertrendy and I like them as well, but when I saw a similar by Victoria's Secret at the VS Fashion show I immediately fell in love. When I traveled to London in spring, I bought myself this pair and I love them since. The Adidas bomber jacket, ripped boyfriend jeans and pink sneakers match perfectly to the sport set.

Nagy örömmel jelentem be, hogy megjelent az első cikkem az InStyle.hu-n, mint Pécs Stílusnagykövete, ide kattintva el is tudjátok olvasni. 
Az első bejegyzésben leírtam, hogy mit jelent számomra Pécs, miért szeretem annyira és bemutattam néhány helyet, ahonnan Pécs a legszebb arcát mutatja. Az egyik ilyen hely, nagy szerencsémre, a saját tetőm, ahol a következő képek is készültek. Ez a hely számomra feltöltődést és kikapcsolódást jelent. Imádom nappal, mikor belátni minden különlegességét a városnak, naplementekor, mikor ezernyi színnel árasztja el a nap az eget, majd végül a házak alá bukik és éjjel is, mikor a sötétségben csak a város fényei látszanak.
Az outfitem igazi lazulós és kényelmes viselet. Az utóbbi években nagyon elterjedtek a #mycalvins darabok, melyek nekem is nagyon tetszenek, de mikor tavaly hasonlót láttam a Victoria's Secret Pinknél a VS Fashion Show-n, azonnal beleszerettem. Ezért mikor tavasszal Londonban voltam, be is szereztem egyet és azóta egyszerűen imádom. A sportos szetthez tökéletesen passzol az Adidas bomberdzseki, szakadt boyfriend farmer és rózsaszín dorkó.
Sport bra and panties / Sportfelső és alsó - Victoria's Secret
Boyfriend jeans / Farmer - New Yorker
Sneakers / Cipő - Pepe Jeans

You Might Also Like

3 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest